lørdag 16. april 2011

Gammalt nytt!


Jeg sier bare: Hallo!!! Eller pip-pip!
Hvem kom først ut med denne nyheten?
Ok da -  jeg var and... noen andre var fuss - men Østfold-Avisa: Du var tredj!!

For de som ikke har fulgt med meg hele veien. Se bare her:

Godt jeg har en påskepynt. Det er nemlig nå påska starter!
Bare å ta seg en tur i butikken det, så skjønner man det.
Noen tror visst butikkene ALDRI åpner mer.
Slapp av - de er åpne igjen til manda'n.
(og nå klukker jeg for meg selv og går og finner fram litt mer påskestæsj)

3 kommentarer:

  1. hoho.. ja, den som kunne strikket!
    jeg kunne det en gang for lenge leeeenge siden..
    men nå skal jeg ut og KJØPE påskepynt! so long!
    og ha en super dag!

    SvarSlett
  2. Kjempefine påskekuler! Hmm...jeg har sett mange av disse julekulene i salg på Epla, så du står nok ikke først i køen når det gjelder å bli forfulgt ;)

    Ja, det er sykt hvor mye folk handler fordi butikken er stengt i EN dag...tenkt så mye kø det blir på onsdag da, når butikken er stengt i hele TO dager....kjære vene ;)

    Vi fyker til trøndelag tirsdag morgen og hjem igjen påskaften. Deilig med noen rolige dager hjemme før startskuddet går igjen.

    Go påske te dæ og dine! :) Klæm Siw

    SvarSlett
  3. Utrolig hvor folk hamstrer! Skulle tro alle skulle langt inn på fjellet uten å komme ned før neste søndag;)
    Ha en fin lørdag videre, jeg er havnet på Møre i regn og blest;) Klem fra meg;)

    SvarSlett