torsdag 10. november 2016

... når Riksteatret kommer til byen...

...ja da er jeg som regel på plass.

Dagens forestilling, 4 begravelser og 1 bryllup...
må bare sees.

Jeg er glad for at jeg fikk vært på denne.
Jeg gråt - jeg lo - og nå kommer ettertenksomheten...

Så - har du anledning, gå og se.

Kommer den til din by, eller i nærheten...
Nøl ikke med å bestille.

Jeg lover... dette er sterkt, ekte, gripende og virkelig verdt å se...

Hvilken forestilling? Se her...


Takk for at jeg fikk se denne forestilling.
Jeg tok bilde, men vet ikke om det var lov - egentlig ...

4 kommentarer:

  1. Takk for tipset Inger,
    denne skal eg sjå om den kjem på mine kanter !

    God helg vidare frå Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Virkelig verdt å se ja!
      Klem til deg på en onsdag :)

      Slett
  2. Håper de svinger innom her.
    Klem så denne mormoren til dobbeltmormorfarmor

    SvarSlett
    Svar
    1. Så på spilleplanen.... ser ikke ut som ditt hjemsted er prioritert denne gang. Men spilles 3 dager i mai i Nydalen, Oslo da.
      Onsdagsklem sendes ♥

      Slett